Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Луцьк

Внесення змін до свідоцтва про право власності на державне приватизоване житло


Ідентифікатор послуги: 00262

Повна назва: Внесення змін до свідоцтва про право власності на державне приватизоване житло

Інформація про послугу: Щоб внести зміни до свідоцтва про право власності на державне приватизоване житло необхідно звернутися за місцем проживання із заявою та необхідним пакетом документів до уповноважених органів приватизації або до органів місцевого самоврядування через центр надання адміністративних послуг. Внесення змін до свідоцтва необхідне при допущенні помилки або у разі внесення актуальної інформації до нього.

Строк: 30 днів (календарні)

Вартість:

Інформаційні та технологічні картки послуг, інші додаткові файли

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання

Адміністративний збір: Вартість послуг з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку оплачується громадянами за розцінками, що встановлюються місцевими органами виконавчої влади.

Строк надання: 30 днів (календарні)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації
  • Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад
  • Центр надання адміністративних послуг відповідно до місця проживання

Хто і як може подати заяву:
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто

Хто може звернутися: фізична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява про внесення змін
  • Експертний висновок з українського бюро лінгвістичних експертиз
  • Оригінал свідоцтва про право власності на житло
  • Копії паспортів
  • Копії свідоцтв про народження всіх дітей (з пред’явленням оригіналів)
  • Копія свідоцтва про смерть
  • Запит нотаріальної контори (нотаріуса)

Умови і випадки надання

У разі необхідності внесення змін до свідоцтва про право власності на приватизоване житло за письмовою заявою власника (співвласників) через центр надання адміністративних послуг органом приватизації видається свідоцтво про право власності на житло з виправленнями.Внесення змін до свідоцтва про право власності на державне приватизоване житло необхідне при виправленні помилок, неточностей або необхідності зазначення актуальних данних у свідоцтві.Заява про внесення змін подається зі згодою всіх повнолітніх співвласників житла, що брали участь у приватизації житла, при виділенні часток у спільній сумісній власності.При наявності помилки в прізвищі, імені, по батькові подається експертний висновок з українського бюро лінгвістичних експертиз.При виділенні часток у спільній сумісній власності подаютьсякопії паспортів та свідоцтв про народження осіб, які не досягли 16-річного віку, співвласників житла, що брали участь у приватизації житла), за наявності оригінала.Якщо один з співвласників житла помер подається копія свідоцтва про смерть та запит нотаріальної контори (нотаріуса).Також подаються копія паспорта (при виділенні часток у спільній сумісній власності – копії паспортів та свідоцтв про народження осіб, які не досягли 16-річного віку, співвласників житла, що брали участь у приватизації житла), за наявності оригінала. Якщо один з співвласників житла помер подається копія свідоцтва про смерть та запит нотаріальної контори (нотаріуса).Вартість послуг з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку оплачується громадянами за розцінками, що встановлюються місцевими органами виконавчої влади.


Результати та способи отримання результату
  • Видача свідоцтва про право власності на житло з виправленнями
  • Відмова у видачі свідоцтва про право власності на житло з виправленнями
  • Строк та вартість надання послуги

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Вартість послуг з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку оплачується громадянами за розцінками, що встановлюються місцевими органами виконавчої влади.

    Строк надання: 30 днів (календарні)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Документи подано з порушенням вимог законодавства
    • Не повний перелік документів

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про приватизацію державного житлового фонду» ст. 8
    • Постанова КМУ від 18.10.1992 №572 "Про механізм впровадження Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" Весь нормативний документ