Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Луцьк

10.07.2024 15:06

Не витрачайте час у чергах - оновлюйте дані в "Резерв+"

668e79f703746__3402629-chi-prodovzhat-termini-onovlennya-danih-v-rezerv--ta-vidpovidi-na-inshi-poshireni-pitannya.jpeg

Зверніть увагу! Документ, що отримується після оновлення даних через «РЕЗЕРВ+» та у Центрах надання адміністративних послуг, має однакову юридичну силу (Порядок формування та використання електронного військово-облікового документа визначається постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 № 559). Уповноважені органи можуть перевіряти його чинність через QR-код.

Як скористатись «Резерв+»:

✅ Завантажте мобільний застосунок Резерв+ з App Store або Google Play

✅Відкрийте застосунок та увійдіть у свій аккаунт через Bank ID (Виберіть зі списку ваш банк, введіть дані для автентифікації в банку, підтвердіть авторизацію в електронному кабінеті банку)

✅ Після входу ви зможете оновити свої дані та переглянути інформацію про свій статус: необхідно вказати ваш номер мобільного телефону, адресу електронної пошти (за бажанням) та поточну адресу проживання. Застосунок автоматично заповнить поля тими даними, які прив’язані до вашого облікового запису у обраному банку (через який ви проходили авторизацію), але ви можете змінити кожне з полів за необхідності. Якщо ви зміните номер телефону або email, потрібно буде пройти процедуру підтвердження введених даних через SMS або посилання в email.

📍Що означає статус «У розшуку»?

Статус «У розшуку» у застосунку Резерв+ зазвичай присвоюють тим, хто порушив правила військового обліку. Радимо звернутися до ТЦК, в якому ви стоїте на обліку.

📍Що означає статус «Потребує уточнення»?

Цей статус означає, що громадянин є в реєстрі «Оберіг», проте не закріплений за жодним ТЦК. Потрібно звернутися в ТЦК за місцем реєстрації та надати їм необхідні документи.

📍Що робити у разі отримання сповіщення «Дані в реєстрі «Оберіг» не знайдено»?

Це повідомлення означає, що дані щодо вас не оцифровані або ж внесені некоректно. В такому випадку необхідно звернутися до ТЦК, в якому ви стоїте на обліку.