Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Луцьк

08.10.2024 12:06

Протягом місяця у відділі комунікацій “15-80” ЦНАП - понад 1,5 тис. звернень громадян

3db0733c-30bd-47a7-9452-271f6594c3f5.jfif

Про це повідомила на розширеній нараді у міського голови Ігоря Поліщука директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як. Вона зазначила, що на понад тисячу дзвінків адміністратори центру надали усні роз'яснення (подача документів про відшкодування збитків за пошкоджене майно, компенсації за житлово-комунальні послуги, придбання індивідуальних контейнерів для збору сміття мешканцями приватного сектору, актуалізації персоніфікованих пільгових електронних квитків, графіку роботи ЦНАП, переліку документів для отримання тих чи інших публічних послуг)

159 звернень надійшло щодо роботи житлово-комунального господарства міста. У результаті реагування на звернення громадян, протягом вересня було промито забиту зовнішню каналізаційну мережу на просп. Президента Грушевського, 5, прибрано зламані гілки дерев на вул. Івасюка Володимира, 2, Глушець, 39, просп. Молоді, 12, просп. Перемоги, 11, вул. Сергія Климчука (поблизу магазину «АТБ»), Винниченка, 47, прибрано узбіччя від опалого листя на вулицях 8-го Березня та Конякіна.

До ДКП “Луцьктепло” надійшло 74 звернення (відсутність гарячого водопостачання зверталися мешканці з таких адрес: Ніла Хасевича, 6, Героїв Добровольців, 6, Кравчука, 26 а, 36, 38, Відродження, 49, Дубнівська, 12, Загородня, 4, Гетьмана Мазепи, 49). Щоправда, понад два місяці без гарячого водопостачання залишаються мешканці будинків на просп. Соборності, 1 та 1 а, де проходить транзитна туба до будинку, 55, що на просп. Відродження.

67 звернень надійшло до департаменту муніципальної варти. Щоденно здійснюються перевірки щодо порушення правил паркування транспортних засобів. Мешканці вул. Кривий Вал скаржилися на встановлення звукопідсилюючої апаратури, турбувало жителів вул. Державності та Новочерчицької неприбране зрізане гілля після чистки ліній електромереж.

 

До КП "Луцькводоканал" передано 53 звернення. Працівники підприємства протягом звітного місяця провели заміну ділянки водопровідної мережі на вул. Кравчука 42, Конякіна 11 а, ліквідували прорив водопроводу біля фундаменту будинку на вул. Кравчука, 18. Також щоденно проводяться роботи для прочистки мереж зовнішньої каналізації.

48 звернень надійшло до відділу транспорту (відсутність маршрутних автобусів в ранкові та вечірні години, великий інтервал руху та недотримання графіків, порушення водіями правил дорожнього руху та ігнорування пасажирів на зупинках, збої в роботі електронних табло).

Ще 13 звернень щодо великого інтервалу руху, недостатньої кількості тролейбусів на маршрутах, грубої поведінки водіїв переадресовано до КП "Луцьке підприємство електротранспорту".

До ПрАТ "Волиньобленерго" скеровано 43 звернення про відновлення електроенергії в житлових будинках, що на просп. Соборності, 24, 34, вул. Волоноваська, 28, Виробнича, 51, Будівельників, 5, Шевченка, 30 (приміщення інфекційної лікарні), Ковельська, 177, с.Зміїнець вул. Приміська, 29, с. Озерце, вул. Незалежності, 4.

23 звернення стосувалися роботи комунального підприємства "Луцьксвітло". Протягом вересня працівники підприємства відновили освітлення на просп. Соборності, 19 а, 30 а, 32 а, Відродження, 10, вул. Дубнівська, 12, селі Великий Омеляник у напрямку вул. Володимирської, 14. Також налагоджено роботу світлофорних об’єктів на вул. Захисників України, 39, на перехресті вул. Стрілецька — Вишків.

До Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства "Луцькспецкомунтранс" надійшло 14 звернень (встановлення контейнерів для пластикових пляшок, заміна сміттєвих контейнерів, прибирання та дезінфекції контейнерних майданчиків).

19 звернень переадресовано у відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення (усі звернення стосувалися облаштування укриттів, доступу до них).

До ТОВ "СРБУ "Волиньліфт" передано 10 звернень. Про перебої в роботі підйомників повідомляли жителі вулиць: Кравчука,2, Сухомлинського, 4а, Архітектора Метельницького, 2.

 

6 звернень надійшло до КП "Ласка". На безпритульних тварин жалілися жителі вулиць: Вячеслава Хурсенка, 48, Стрілецька, 53, Захисників України, 45, просп. Соборності, 15.

Протягом вересня до відділу екології передано 13 повідомлень (неприємні запахип у повітрі скаржилися жителі з вулиць: Набережна,10, Гулака-Артемовського 3-5, Світла, 3, Новочерчицька 5).

На адресу керівництва міської ради надійшло 472 звернення (зверталися люди, які потерпіли від ворожого обстрілу будинку на просп. Відродження, 18. На онлайн прийомі міського голови, найбільше жителі зверталися із проханнями про проведення ремонту прибудинкових територій та їх благоустрою, зрізання дерев та ін.

5 колективних скарг надійшло від мешканців на погіршення умов проживання, внаслідок шуму від роботи закладу “Білий налив” (вулиця Лесі Українки, 23). Міський голова Ігор Поліщук наголосив на посиленні патрулювання працівниками муніципальної варти території навколо закладів “Білий налив” та “П'яна вишня”. Також Ігор Поліщук звернувся до працівників патрульної поліції щодо наведення порядку на Театральній площі, де молодь часто розпиває спиртні напої та порушує громадський спокій.

 

Продовжують надходити звернення від учасників бойових дій щодо виділення земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд (34). Також порушуються питання стосовно ремонту доріг (12), надання матеріальної допомоги на лікування (7), забезпечення пільгового проїзду у громадському транспорті (8) та ін.