17.02.2025 15:48
Зміни у наданні грошової допомоги жителям Луцької громади!

Департамент соціальної політики Луцької МР інформує про рішення виконавчого комітету від 12.02.2025 № 93-1 «Про комісію з питань надання грошової допомоги мешканцям Луцької міської територіальної громади», що набуло чинності на зміну попереднього рішення від 12.04.2023 № 210-1 зі змінами від 14.02.2024 № 84-1:
Одноразова грошова допомога надається громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, потерпілим внаслідок пожежі чи стихійного лиха, на лікування тощо.
Одноразова грошова допомога надається громадянам, які задекларували або зареєстрували місце проживання на території Луцької міської територіальної громади або фактичне місце проживання/перебування яких підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, крім військовослужбовців строкової служби, фізичних осіб, які за вироком суду перебувають у місцях позбавлення волі.
Грошова допомога надається на підставі заяви та акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї заявника, враховуючи інформацію про дохід та майновий стан громадянина та членів його сім'ї.
До заяви додаються:
- декларація про доходи та майновий стан особи, яка звернулася за наданням грошової допомоги встановленої форми (додаток до Положення);
- довідка про дохід заявника за один квартал, який передує місяцю, що є попереднім до місяця звернення;
- копія паспорта громадянина України, виготовленого у формі книжечки або ID-картки;
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків;
- банківський реквізит соціального рахунку;
- довідка від сімейного лікаря, завірена завідуючим амбулаторією загальної практики-сімейної медицини (виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого – форма первинної облікової документації № 027/о, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.02.2012 № 110), дійсна протягом 90 календарних днів або довідка з лікувального закладу, який не перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Луцька (в разі необхідності лікування в ньому);
- копія акта Головного управління ДСНС України у Волинській області про пожежу чи стихійне лихо;
- копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, яка підтверджує фактичне місце проживання/перебування громадянина в Луцькій міській територіальній громаді;
- інші документи, що підтверджують обставини, в яких опинився заявник.
Питання надання одноразової грошової допомоги розглядається при наявності повного пакету документів.
При прийнятті рішення про виділення грошової допомоги до уваги береться середньомісячний сукупний дохід та майновий стан заявника та членів його сім’ї за один квартал, який передує місяцю, що є попереднім до місяця звернення.
До середньомісячного сукупного доходу враховуються такі доходи: заробітна плата, грошове забезпечення військовослужбовців, пенсія, стипендія, соціальні виплати та інші доходи, відомості про які отримано від Державної податкової служби України і Пенсійного фонду України.
До членів сім’ї заявника включаються чоловік, дружина, рідні та усиновлені діти до 18 років, а також діти, які навчаються за денною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти до досягнення 23 років (незалежно від реєстрації місця проживання чи місця перебування) і не мають власних сімей; неодружені повнолітні діти, визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи, або особи з інвалідністю I групи, які проживають разом з батьками; непрацездатні батьки чоловіка та дружини, які проживають разом із ними і перебувають на їх утриманні у зв’язку з відсутністю власних доходів; особа, яка проживає разом з одинокою особою з інвалідністю I групи та доглядає за нею; жінка та чоловік, які не перебувають у шлюбі, але проживають однією сім’єю та мають спільних дітей.
Наголошуємо, що Комісія може відмовити заявнику в наданні матеріальної допомоги у випадках:
- ненадання заявником письмової згоди на збір інформації щодо свого матеріального стану;
- подання заявником у заяві або декларації недостовірної або неповної інформації щодо себе та членів своєї сім'ї;
- виходячи з конкретних обставин, враховуючи акт обстеження та долучені заявником документи.
Допомога, що належала її одержувачу і залишилася неотриманою у зв’язку з його смертю, виплачується за заявою одного з членів сім'ї, які включені до складу сім'ї, або опікуна (піклувальника) дітей віком до 18 років або особи, визнаною недієздатною у встановленому порядку, за умови подання відповідної заяви впродовж шести місяців з дня смерті.
Поділитись
Дізнайтеся також
13/02/2025
Обмін досвідом з хмельницькими колегами
28/01/2025
До уваги ветеранів війни!
Усі новини