19.08.2025 16:20
Безбар'єрний доступу в ЦНАП міста Луцька: новий рівень обслуговування

ЦНАП Луцька активно працює над підвищенням якості обслуговування для всіх мешканців громади, зокрема для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення. Підготовка персоналу для забезпечення безбар'єрного доступу є одним з основних пріоритетів.
Ця ініціатива є частиною Флагманського проєкту Міністерства цифрової трансформації «Безбар'єрний ЦНАП», який реалізується в рамках Національної стратегії безбар'єрності на 2025-2026 роки.
Директорка ЦНАП Луцька Лариса Карп’як під час наради ознайомила адміністраторів з основними напрямками роботи в рамках проєкту. Вона наголосила, що головною метою є подолання всіх бар'єрів — фізичних, цифрових та інформаційних, — які можуть перешкоджати якісному та зручному отриманню послуг.
"Ми працюємо над тим, щоб усі жителі громади, зокрема, люди з інвалідністю та маломобільні групи населення, могли отримувати адміністративні послуги на рівних умовах, — зазначила Лариса Карп’як. — Для ветеранів війни ми прагнемо створити найбільш адаптоване та уважне ставлення, щоб допомогти їм успішно інтегруватися в мирне життя та відчути необхідну підтримку".
Основні завдання:
- Фізична безбар'єрність: забезпечення вільного доступу до послуг.
- Цифрова безбар'єрність: адаптація онлайн-ресурсів для людей з порушеннями зору чи слуху.
- Інформаційна безбар'єрність: надання інформації у зрозумілому та доступному форматі.
- Спеціалізоване обслуговування: розробка індивідуальних підходів для ветеранів війни з урахуванням їхніх особливих потреб.
Ця робота допоможе забезпечити, щоб кожен мешканець Луцької громади міг без перешкод та з максимальною зручністю вирішувати свої адміністративні питання.
Поділитись
Дізнайтеся також
12/08/2025
Луцький ЦНАП отримав нову "Мобільну валізу"
22/07/2025
Довідку із ДРРП можна отримати онлайн!
Усі новини