06.11.2025 15:14 9
Впродовж 10 місяців ЦНАП надав понад 128 тисяч послуг
Впродовж січня-жовтня 2025 року ЦНАП міста Луцька відвідали 233 601 суб’єктів звернень:
- прийнято 107 414 вхідних пакетів документів;
- надано 20 998 усних консультацій (працівниками ЦНАП та окремими представниками установ, організацій, фондів, товариств);
- видано 105 189 результатів адміністративних послуг.
З початку року оформлено 128 412 адміністративних послуг, з них:
- 78,2 відсотків (100 473 результати) прийнято позитивних рішень;
- 0,63 відсотка (805 результати) прийнято відмовних рішень;
- 7,6 відсотка (9 7601) надано усні консультації адміністраторами;
- 32,5 відсотка (41 749 послуг) повністю надано адміністраторами та державними реєстраторами ЦНАП, з 38-ми адмінпослуг;
- 8,75 відсотка послуг (11 238) надано представниками установ, організацій, фондів, товариств (задекларовано 6 послуг (щотижня, згідно узгодженого графіку)).
Із 119-ти послуг вісімнадцяти суб’єктів надання адміністратори ЦНАП здійснюють формування справ та сканування пакетів вхідних документів у відомчих реєстрах та базах даних, що становить 35,4 відсотка (45 464) від загальної кількості оформлених адмінпослуг (128 412).
За січень-жовтень 2025 року адміністраторами прийнято 444 заявок на комплексну послугу «єМалятко», за якою надано 3180 послуг.
Станом на 01.11.2025 у ЦНАП задекларовано 478 послуг 43-ох суб’єктів надання адмінпослуг, відповідно:
- 257 послуг дев’ятнадцяти виконавчих органів міської ради;
- 1 послуга комунального підприємства;
- 28 – п’яти структурних підрозділів облдержадміністрації;
- 186 – сімнадцяти територіальних органів центральних органів виконавчої влади;
- 6 - п’яти установ, організацій, фондів, товариств через їх представників.
Поділитись
Дізнайтеся також
07/11/2025
Студенти дослідили секрети роботи ЦНАПу
03/11/2025
ЦНАП приймає документи на відстрочку
30/10/2025
Як отримати допомогу жителям громади онлайн?
Усі новини