Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Луцьк

19.01.2024 13:39

У 2023 році зареєстровано понад 3,8 тис. звернень громадян

65aa5f89228b1__20220428124903.jpg

Право на звернення є одним з головних конституційних прав громадян. Враховуючи важливість цього напрямку роботи, розгляд пропозицій, заяв і скарг перебуває під постійним контролем керівництва міської влади. 

У 2023 році у відділ звернень громадян ЦНАП для розгляду керівництва міської ради надійшло 3823 звернення (на 4 відсотка більше у порівнянні з попереднім роком), з них 3634 заяв, 30 пропозицій та 159 скарг. Майже половина звернень - від жителів громади із соціально вразливих категорій. Більш активно, ніж у попередні роки, використовувалися колективна форма звернень. Найчастіше порушували питання, що стосувалися комунального господарства (майже 26 відсотків), соціального захисту (17,5 відсотків, що на 5 % менше, ніж у 2022 р.), земельних відносин (13 відсотків), транспортних перевезень (майже 10 відсотків) та житлової політики (понад 8 відсотків).

Нагадуємо: звернутись до керівництва Луцької міської громади Ви можете в електронний спосіб - за допомогою вебсайту міської ради (https://www.lutskrada.gov.ua/), надіславши відповідне електронне звернення. Щорічно спостерігається тенденція зі збільшення надходження електронних звернень від громадян та зменшення петицій. Так, у 2023 році надійшло 881 електронне звернення (на 11 відсотків більше, ніж у 2022 р.) та 28 петицій (у 2022 р. ініційовано 77 петицій).

Для зручності жителів громади, які потребують допомоги міської влади, проводяться онлайн прийоми громадян міським головою та його заступниками, а також секретарем міської ради. Оформити заявку на участь в такому онлайн спілкуванні потрібно на офіційному сайті Луцької міської ради: розділи “Запитай міського голову”, "Запитай секретаря міської ради та заступників міського голови". Необхідно вказати: прізвище, ім’я, по батькові, контактні дані (електронна пошта, поштова адреса, контактний телефон), стисло опис питання.
Пам’ятайте: правильно оформлене електронне звернення є юридично значимим та буде розглянуте за тими ж вимогами, що й подане звернення у паперовій формі.

Отримати консультацію щодо можливостей онлайн спілкування з керівництвом міської влади, оформлення електронних та письмових звернень, петицій можна за телефоном: (0332) 777878, 777879 (відділ звернень громадян ЦНАП)

Якщо виникла ситуація, яка потребує допомоги міської влади, департаментів міської ради, комунальних підприємств, чи з’явилися пропозиції для удосконалення життя у громаді, діє ще багатоканальна “гаряча лінія” 0 800 10 15 80‼️. Фахівці відділу комунікацій “15-80” ЦНАП  приймають також звернення мешканців за такими засобами зв’язку:

  • мобільним додатком “15-80 Луцьк” (можна завантажити у Play Маркет для Android або App Store для iOs);
  • онлайн порталом “Все буде Луцько!!! (15-80)” на сайті Луцької міської ради (https://1580.lutskrada.gov.ua/).

У 2023 році відділ комунікацій “15-80” ЦНАП зареєстрував понад 22,4 тис. звернень.

Працюємо разом, щоб життя у громаді було комфортним!