Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Луцьк

15.07.2025 16:25

Як внести дані до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно?

aab3f2a0-5994-4fcc-b87c-9eae80bc7851.jpg

Реєстрація права власності на нерухомість викликає зараз чимало питань. А все через збільшення попиту на отримання цієї послуги. Знайомимо із можливими варіантами отримання цієї послуги..

Нагадуємо: реєстрація нерухомості є підтвердженням, що саме ви — законний власник нерухомого майна. Для цього необхідно внести дані у Державний реєстр речових прав на нерухоме майно— єдину державну інформаційну систему, яка містить відомості про права людини на нерухоме майно.

Передбачено такі способи внесення інформації про власника до Державного реєстру прав на нерухоме майно:

  • через сайт Дія.
  • за допомогою адміністраторів ЦНАПів, нотаріусів та державних реєстраторів при сільських, селищних, міських радах чи ОТГ.

Як внести дані до Державного реєстру прав на нерухоме майно через Дію?

Важливо! Послуга з подачі електронних заяв у сфері державної реєстрації прав у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на об'єкти нерухомого майна, права власності на які виникли та зареєстровані в установленому законом порядку до 01.01.2013 (тобто, до запровадження ДРРП у 2013 році) доступна в м. Луцьк.

Якщо житло було придбане та зареєстроване з початку 2013 року, ваші дані вже є в реєстрі.

Щоб подати заявку на внесення даних про власне майно у Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, необхідно:

  • увійти на портал Дія (якщо ще не зареєстровані на нього, тоді пройдіть відповідну реєстрацію);
  • обрати «Послуги» → «Земля, будівництво, нерухомість» → «Державна реєстрація прав на нерухоме майно» https://diia.gov.ua/.../derzhavna-reyestaciya-prav-na... → «Подати заяву»;
  • внести потрібну інформацію та скани документів;
  • підписати заяву електронним підписом.

Після цього реєстратор самостійно надішле запит у БТІ, а потім внесе дані у реєстр. Процес державної реєстрації триває до 5 робочих днів. Дізнатися результат можна, переглянувши статус у кабінеті на порталі Дія. Окрім цього, про результат буде повідомлено листом на вказану Вами електронну пошту.

В електронному форматі витяг має аналогічну юридичну силу з паперовим варіантом. Його можна роздрукувати та використовувати як будь-який інший документ.

Як внести дані про право власності до реєстру майна через ЦНАП, нотаріусів та державних реєстраторів при сільських, селищних, міських радах чи ОТГ?

Необхідно:

  • зібрати пакет документів: паспорт, номер платника податків, документи на права власності щодо об’єкта нерухомого майна;
  • передати документи реєстратору або нотаріусу;
  • після ознайомлення й уточнення інформації про право власності фахівець (державний реєстратор) сформує письмовий запит до Бюро технічної інвентаризації (БТІ)..

Після отримання відповіді з БТІ державний реєстратор приймає рішення про державну реєстрацію майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (ДРРП), або ж дає вмотивовану відмову у задоволенні заяви про реєстрацію.