17.10.2023 16:03
З 1 вересня до 15 жовтня у відділ комунікацій “15-80” надійшло 2776 звернень
Сьогодні під час розширеної оперативної наради у міського голови директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як поінформувала про кількість та тематику звернень громадян на “гарячу лінію” Луцької міської ради. За її словами, із 2776 звернень, які надійшли з 1 вересня до 15 жовтня у відділ комунікацій "15-80", 1608 - стосувалися усних консультацій, зокрема, щодо проведення нарахувань субсидій, організації міських заходів та перекриття руху транспорту, надання контактних даних установ та організацій громади, отримання гуманітарної та матеріальної допомоги тощо.
127 було переадресовано на виконання в ПрАТ «Волиньобленерго». 13 вересня через проведення робіт з технічного обслуговування мереж, мешканці 33 та 40-го кварталів протягом дня залишались без електропостачання. Зазначені роботи було заплановано здійснити з 8:30 до 17:00 год., однак відновили подачу напруги о 19:30. Крім цього, 24 вересня, внаслідок негоди, виникали численні знеструмлення в мікрорайонах Вересневому та Балка, в районі вул. Дубнівської, просп. Молоді, Відродження.
150 звернень стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». Підприємство продовжує активно готуватись до опалювального сезону та проводить роботи з заміни аварійних ділянок теплових мереж. Реагуючи на звернення громадян, підприємство щоденно проводить організаційно-технічні заходи по налагодженню гідравлічного режиму системи для забезпечення споживачів якісними послугами. Варто зауважити, що на контролі залишаються звернення щодо невідновлення благоустрою після проведення ремонтних робіт на деяких ділянках.
141 звернення передано на виконання до КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства протягом звітного місяця ліквідовано пориви водопроводу на вул. Сергія Тимошенка, 22, Богдана Хмельницького, 7, 21, Чернишевського кут Проектувальна, Писаревського, 4, Гулака-Артемовського, 1, Кафедральній, 11, Богачука, 35, 41, Станіславського кут Бенделіані; відремонтовано запірну арматуру на вул. Набережній кут Офіцерська; замінено насосне обладнання в ЦТП на вул. Писаревського, 4б, Героїв-Добровольців, 4а, просп. Соборності, 29в, Молоді, 13г; здійснено ремонт колодязів на вул. Воїнів-Афганців, 4, Червоного Хреста, 7, Товарова, 11 кут Миру, просп. Молоді, 4; ліквідовано провалля біля колодязя на вул. Шопена, 4, Кравчука, 40. Також щоденно проводяться роботи з прочистки мереж зовнішньої каналізації.
На виконання в Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» передано 35 звернень. Під час інтенсивних опадів протягом 3 та 24 вересня надходили повідомлення про затоплення проїжджих частин та прибудинкових територій на вул. Карпенка-Карого під мостом; Арцеулова, 5; Теремнівській, 89-93; Захарова, 9; Львівській, 63; Коцюбинського, 12; Гулака-Артемовського, 25; Гетьмана Дорошенка, 40; просп. Відродження 13; Перемоги, 25а; Волі, 44а. За вказаними адресами було проведено роботи з відкачування води та прочистки зливової каналізаційної мережі. Також працівниками підприємства ліквідовано провалля біля колодязя на вул. Плитниця, 1 та встановлено решітку на колодязі на просп. Відродження, 31.
КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» забезпечило реагування на 60 звернень. Протягом вересня проведено роботи з відновлення освітлення, здійснено встановлення шести металевих опор і ліхтарів на вул. Сенаторки Левчанівської, вул. Глушець біля Центрального ринку та налагоджено роботу світлофорних об’єктів на вул. Львівській кут Потебні, просп. Соборності, 21. До КП «Ласка» скеровано 23 звернення.
Ряд звернень стосувався безпритульних тварин. Телефонували мешканці з вул. Шевченка, 3; Корольова, 11; Приміської, 1; Володимирської кут Львівська; просп. Молоді, 10; Соборності, 13; бульвару Дружби Народів, 1; с.Сьомаки з вул. Тракторної, 2. 10 звернень надійшло від жителів будинків, в яких створено ОСББ.
Додзвонювачі повідомляли про відсутність холодного та гарячого водопостачання, затоплення підвалів та житлових приміщень, проведення дератизації. Про всі дзвінки поінформовано голів ОСББ.
До ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» передано 11 звернень. Протягом вересня відновлено роботу ліфтів в будинках на вул. Гордіюк, 37/2 під. та Арцеулова, 12/1 під. У зв’язку з закінченням терміну експлуатації та пошкодженням обладнання, зупинено 3 підйомники.
5 звернень переадресовано до ВАТ «Укртелеком».
3 дзвінки було переадресовано до АТ «Волиньгаз». В зв’язку з витоком на вводі в будинок, припиняли газопостачання на вул. Клима Савури, 2. У відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення протягом вересня передано 19 звернень, п’ять з яких стосувались перебування лисиць на вул. Арцеулова, 6; Глушець, 5; Генерала Шухевича, 3; 8-го Березня, 10; Лесі Українки, 24; просп. Президента Грушевського, 6. Варто зауважити, що повідомлення про диких тварин на вулицях міста стають дедалі частішими. Також повідомляли лучани про збої в роботі системи оповіщення населення та пошкодження покрівлі в будинку на вул. Ольжича, 8 під час негоди 24 вересня.
51 звернення стосувалось поширення запахів нечистот в повітрі. Телефонували мешканці Вересневого мікрорайону, ЛПЗ, сіл: Зміїнець, Липляни, Жабка, Прилуцьке. Всі повідомлення передано працівникам відділу екології. Удвічі, в порівнянні з серпнем, збільшилась кількість звернень щодо роботи громадського транспорту, а саме 102 звернення. Нарікали мешканці міста на відсутність маршрутних автобусів в ранкові та вечірні години, великий інтервал руху та недотримання графіків, відсутність маршрутних автобусів на кінцевих зупинках та ігнорування пасажирів на зупинках, збої в роботі електронних табло. Крім цього, надходили неодноразові прохання мешканців вул. Шота Руставелі щодо відновлення руху автобусів вулицею.
Ще 20 звернень було переадресовано в КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Вони стосувались великого інтервалу руху та недостатньої кількості тролейбусів на маршрутах.
До департаменту муніципальної варти було передано 179 звернень. Слід зауважити, що інспектори оперативно реагували на всі повідомлення лучан. Таким чином, завдяки виданим приписам, було відновлено благоустрій на вул. Замковій, 21, Львівській, 50 та просп. Соборності, 13; покошено територію на вул. Братковського, 3; прибрано бетонну опору на вул. Коновальця, 1; закрито колодязь на вул. Кафедральній, 19-23.
Також, щоденно здійснюються перевірки щодо порушення правил паркування транспортних засобів.
340 звернень надійшло щодо роботи житлово-комунального господарства міста. Відтак, на виконання в ЖКП-2 було передано 68 повідомлень; ЖКП-3 – 34; ЖКП-7 – 7; ЖЕК-8 ЖБК – 3; ТОВ «Керуюча компанія «Будсервіс» – 10 та в департамент житлово-комунального господарства – 218 звернень. В результаті реагування на звернення громадян, протягом вересня було заасфальтовано місця проведення ремонтних робіт на вул. Гордіюк, 29, просп. Молоді, 23, Соборності, 40-42; відремонтовано східці з вул. Щепкіна до р.Сапалаївки; видалено аварійні дерева на вул. Червоного Хреста, 9 та просп. Волі, 22; підрізано кущі в сквері на просп. Перемоги, 10; ліквідовано вибоїну на вул. Коперника, 83 та провалля біля будинку на вул. Львівській, 63. Разом з тим, залишаються на контролі численні звернення щодо постійного затоплення каналізаційними стоками підвалу в будинку на вул. Потебні, 52а; ремонту дорожнього покриття на вул. Сєченова, 12, Малоомелянівській, 66, Львівській, 21, Городецькій, 16-20, Дубнівській, 29, Будівельників, 6, Коперника, 11, Вишківській, 44, 2-му Збаразькому провулку, с.Зміїнець на вул. Набережній кут Медична, с.Прилуцьке на вул. Лісній, 45, смт Рокині на вул. Тополевій; ремонту пішохідного тротуару на просп. Перемоги, 14-16 та облаштування тротуарів на вул. Загородній; відновлення благоустрою на вул. Вороніхіна, 15, Воїнів Афганців кут Кравчука та облаштування контейнерного майданчика на просп. Волі, 15; відновлення дорожньої розмітки «зебра» на вул. Чорновола, 5а та просп. Волі, 3; знесення аварійного дерева на вул. Гордіюк, 8 та підрізки гілля дерев на вул. Клима Савури, 41, Декабристів, 27 і кущів на вул. Чернишевського, 43 та інше.
Протягом звітного періоду на адресу міської ради надійшло 493 письмових звернення. Найбільше мешканці територіальної громади звертаються з проханнями щодо проведення ремонту доріг, нанесення розмітки та благоустрою дворових територій, ремонту каналізаційних мереж будинків, якості надання житлово-комунальних послуг, надання житла); соціального захисту (передусім це надання одноразової грошової та гуманітарної допомоги); земельних ресурсів (надання земельних ділянок, встановлення меж землекористування та ін.).
За вказаний період проведено три онлайн прийоми громадян керівництвом міської ради. Робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників за вирішення питань, що порушують громадяни, продовжуватиметься і надалі.
Поділитись
Дізнайтеся також
18/11/2024
Як перевірити готовність паспорта?
14/11/2024
У ЦНАПі - нова послуга
06/11/2024
«Жіночий потенціал: нові ролі, нова якість»
Усі новини